Your browser does not support JavaScript!


Otázky a odpovede Transit Center

  • Prečo je doprava taká drahá (rozmery)

    Doprava je niekedy drahšia ako cena uvedená na prepravnom mieste, pretože sú balíky ľahké - veľké. Ako príklad môže byť použitá lišta na stĺpček. Z hmotnosti položky vyniká 0,5 kg, ale jej dĺžka je 1,5 metra, a preto je u dopravcu brána veľkostná hmotnosť.
  • Aký je čas dodania objednaných dielov

    Dodacia lehota objednaných častí sa líši v závislosti od voľby dopravcu. V závislosti od toho, či je to GLS/UPS Kuriér (2-3 pracovné dni) alebo Kuehne Nagel/Raben (3-6 pracovné dni).
  • Ako môžem zaplatiť za objednávku

    Vašu objednávku môžete zaplatiť kuriérovi, ktorý dodá balík (dobierka), cez PayPal (platba kartou) alebo pomocou tradičného bankového prevodu.
  • Môžem vám zavolať / môžeme vám zavolať

    Bohužiaľ nemáme telefónnu linku v slovenčine. Môžete nás však kontaktovať e-mailom predajna@transitcenter.sk. Naši konzultanti vám podrobne odpovedia na vaše otázky.
  • Čo robiť, keď časť nepasuje

    Ak objednaná časť nezodpovedá Vášmu vozidlu, obráťte sa na zákaznícky servis a vyplňte vyhlásenie o vrátení uvedené v predpisoch.
  • Ako môžem pridať časti k objednávke, ktorú som už urobil

    K objednávke je možné pridať diely kontaktovaním zákazníckeho servisu - ak ešte nebol balík odoslaný.
  • Aké sú náklady na dopravu

    Podrobné náklady na prepravu zásielok na Slovensko sú k dispozícii na adrese: https://www.transitcenter.sk/shipping.php
  • Môžete mi dať svoje telefónne číslo

    Bohužiaľ nemáme telefónnu linku v slovenčine. E-mailovú korešpondenciu s našimi klientmi vedieme na adrese email
  • Kde je moja zásielka

    Každú zásielku je možné sledovať na webovej stránke dopravcu spoločnosti GLS/UPS alebo Kuehne Nagel/Raben. Číslo nákladného listu sa doručuje spolu s e-mailom informujúcim o zmene stavu objednávky na "Odoslaná"
  • Môžem sám vyzdvihnúť diely

    Samozrejme, každú objednanú položku si môžete osobne vyzdvihnúť v ústredí Transit Center v Pędzewo (Poľsko) na vnútroštátnej ceste 80 medzi Bydgoszczom a Toruňom. Link
  • Kde sa nachádza vaša spoločnosť

    Spoločnosť Transit Center sa nachádza v kujavsko-pomoranskom vojvodstve v meste Pędzewo (Poľsko) medzi Toruňom a Bydgoszczom. Pędzewo bd. 87-134 Zławieś Wielka.
    Link
  • Prečo sú náklady na dopravu vyššie ako to vyniká z hmotnosti položky

    Celkové náklady na dopravu sú ovplyvnené nielen jeho hmotnosťou, ale aj jej veľkosťou. Ak je položka príliš veľká, zvýši sa dodacia cena.
  • Kedy obdržím objednaný tovar

    Priemerná doba doručenia zásielky prostredníctvom GLS/UPS je 2-3 pracovné dni, Kuehne Nagel/Raben je 3-6 pracovné dni.
  • Je možné platiť pri dodaní

    Samozrejme, v prípade Slovenského obchodu existuje možnosť platby na dobierku. Pre tento účel si pri objednávaní vyberte vhodnú formu odoslania (GLS Kuriér/Česká pošta balík do ruky)
  • Ako môžem vrátiť produkt

    o Ak chcete vrátiť objednaný produkt, obráťte sa na náš oddelenie služieb zákazníkom - e-mailom alebo telefonicky a vyplňte vyhlásenie o vrátení uvedené v predpisoch. Každý má právo na 14-dňový návrat objednaného tovaru bez uvedenia dôvodu.
  • Môžem reklamovať produkt

    Objednané výrobky možno reklamovať. Všetko, čo musíte urobiť, je kontaktovať zákaznícky servis a vyplniť formulár podania reklamácie obsiahnutý v pravidlách
  • Kedy bude objednávka odoslaná

    Objednávka bude odoslaná v rovnaký deň, ak bude zadaná pred 12:00. Pokiaľ je balík veľký alebo vyžaduje väčšiu prípravu, ako v prípade prepravy hnacích náprav - doba prepravy je predĺžená o jeden pracovný deň.
  • Ako sa môžem prihlásiť

    Môžete sa prihlásiť do nášho obchodu dvoma spôsobmi - prvý klikne na "Prihlásiť sa" v pravom hornom rohu a zadajte prihlasovacie údaje. Druhou možnosťou je vyplniť údaje počas objednávky a označiť možnosť "Vytvoriť účet v online obchode". Môžete sa tiež prihlásiť prostredníctvom vášho Facebook účtu.
  • Je produkt k dispozícii

    Ak je vedľa produktu viditeľné oranžové tlačidlo so slovom "Pridať do košíka", znamená to, že produkt je k dispozícii. Pri absencii tlačidla sa môžete prihlásiť do zoznamu čakateľov. Keď je produkt opäť dostupný, obdržíte e-mailovú správu o jeho dostupnosti.
  • Môžem zrušiť objednávku

    o Samozrejme, každá objednávka môže byť zrušená. Ak chcete svoju objednávku zrušiť, kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky alebo e-mailom.
  • Môžete posielať diely na Slovensko

    Samozrejme, prevádzame zásielkový predaj na Slovensku a ďalších európskych krajinách. Celkovo máme 22 obchodov po celej Európe.
  • Môžem zmeniť spôsob platby za objednávku

    Máte právo zmeniť platbu za objednávku. Pre tento účel kontaktujte prosím Zákaznícky servis e-mailom na predajna@transitcenter.sk.
  • Bude táto časť vhodná pre moje auto

    Ak chcete získať podrobné informácie o tom, či bude súčasť pasovať do vášho vozidla, obráťte sa na zákaznícky servis. Naši poradcovia vám zaiste poskytnú potrebné informácie a tiež overia, či táto časť zodpovedá vášmu vozidlu.
 
Uveďte kľúčové slovo
Pokročilé vyhľadávanie
Transit Center in Europe